سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه برای خدا دوست بدارد، برای خدادشمن بدارد و برای خدا ببخشد، از کسانی است که ایمانشان کامل شده است . [امام صادق علیه السلام]

برنامه روم عاشقان علی (علیه السلام

جمعه 85 شهریور 31 ساعت 7:12 عصر

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

 

السلام علیک یا مولای یا صاحب الزمان (روحی لتراب مقدمک الفداء)

 

 

سلام!

 آقا جان مددی!

 

ابتدا از طولانی بودن مطلب پوزش می خواهیم اما لطفا تا انتهی بخوانید.

 

خیلی وقته که از کنفرانسهای عاشقان علی (علیه السلام) خبری نیست و شاید فلسفه اصلی تشکیل گروه عاشقان علی (علیه السلام) که نظم دادن به همین کنفرانسها بود کمرنگ شده اما به لطف خدا و با اجازه از خدا و به مدد رسول الله (صلی الله علیه و آله) و مولا علی (علیه السلام) و صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) دوباره میخوایم انشاءالله هر شب با زمزمه و ذکر عشق امیرالمومنین علی (علیه السلام) دور هم جمع بشیم!

 

چند نکته خیلی مهم که واقعا التماس میکنیم بهشون دقت کنید :

 

1- برای ورود به این برنامه اصلش اعتقاد داشتن هست و اگر فکر می کنید نت جای این کارا نیست و اینا همش خرافاته و مسخره بازی و .... لطفا بدون تعارف از همین اولش وارد برنامه نشید و خواهشمون اینه که توی کنفرانس این بحث ها رو پیش نکشید که این کارا واسه چیه ، برید یه کار بهتر کنید ، پول مفت دارید و... اول روی همه ایناش فکر کنید بعد اگه دیدید اینجا هم می تونید با اهل بیت (علیهم السلام) ارتباط بگیرید و این مراسمات به دردتون میخوره بیاید.

 

2- اینجا نه مداح داریم نه سخنران و نه حتی کسی از بچه ها مسول برنامست که بخواد ازتون تشکر کنه و.... اگه می خواید بیاید فقط واسه آقا بیاید نه واسه هیچ چیز دیگه و تو این روم هم اگه میاید تو وقت روم به هیچ کس نه پیام بدیم و نه هیچ چیز دیگه و کل این یک ساعت باید کل عشق و حواسمون تو برنامه باشه. کل برنامه هم تلاوت دو صفحه قرآن و ترجمه و خودسازی عملیه و نه بیشتر! پس اگه دنبال بحث ، گفتگو ، پیام شخصی و هر چیز دیگه ای هستید از همین اولش عرض میکنیم اینجا همچین برنامه ای نداره!

 

3- ممکن اصلا شما به این برنامه های پیش پا افتاده نیاز نداشته باشید و خیلی در معنویات متعالی باشید و یا از اون خادمی که تو روم حرف میزنه وارد تر باشید ، لذا تقاضای ما اینه که تنها در صورتی تشریف بیارید که حس میکنید نیاز به این جلسه دارید و اگر به هر دلیلی نیازی ندارید لطفا تشریف نیارید.

 

4- اگر مشکلات بالا واستون حل شد برای ورود به روم چند نکته رو خیلی توجه بفرمایید:

 

الف)لطفا حتما با وضو باشیم

ب) در حین قرآن و برنامه های دیگر روم لطفا از هرگونه پیام شخصی خودداری فرمایید تا از برنامه بهتر استفاده کنیم

ج) ما اعتقاد داریم که اینجا اگر حرم امیرالمومنین نیست ولی حریم ایشان هست لذا التماس می کنیم با توجه به حضور اهل بیت (علیهم السلام) تشریف بیارید و باور بفرمایید ایشان تشریف دارند

د) در روم اعدادی که تایپ میشه به این معناست: عدد 1 به این معناست که فرد تایپ کننده تقاضا دارد که روی تالک برود و صحبت کند. عدد 2 به این معناست که شما صدای گوینده را به خوبی دریافت میکنید . و عدد 3 به این معناست که شما صدای روم را ندارید.

ه) خواهش ما این است که اولین جلسه که تشریف میاورید در فضا تشریف داشته باشید تا با جو آشنا شوید و در جلسات بعد اگر سوالی داشتید مطرح فرمایید.

و)بقیه مطالب هم در روم گفته میشه انشاءالله

 

5- نحوه برگزاری برنامه: این برنامه در محیط یاهو مسنجر برگذار میشه که دوستان توسط آیدی  asheghaneali_room@yahoo.com  برای هر برنامه اینوایت(دعوت) می شوند لذا به علت محدودیت لیست ادد آیدی تقاضا داریم فقط دوستانی این آیدی و ادد کنند که حتما می خواهند تشریف بیارند و به این نکته هم توجه داشته باشید که این آیدی به هیچ پیام شخصی از قبیل معرفی و غیره .... پاسخ نمیده و متعلق به گروه عاشقان علی (علیه السلام) هست نه شخص خاصی.(توجه!! عزیزانی که قبلا هم این آیدی و ادد کردن باید مجددا این کار و انجام بدن چون کل لیست ادد این آیدی دیلیت شده تا آیدی های اضافی حذف بشه.)

 

6- زمان برنامه هر شب (انشاءالله) از ساعت 1۰ تا 1۱ شب میباشد.

 

7- هر گونه انتقاد، پیشنهاد و... در مورد نحوه برنامه ، نوع اینوایت و برخورد خادمان را به آدرس asheghaneali@yahoogroups.com ایمیل بفرمایید و از آفلاین گذاشتن برای آیدی روم جدا خودداری فرمایید زیرا ما شرمنده شما می شویم!(توجه! از آنجا که لیست این آیدی بسیار طولانی است لذا آف لاینهای شما به ما نمیرسد و ما شرمنده شما می شویم.)

 

 

من الله التوفیق و التایید

 

 

با تشکر

مجموعه خادمان گروه عاشقان علی (علیه السلام)

asheghaneali@yahoogroups.com

سوم خرداد 1385


نوشته شده توسط : عاشقان علی (علیه السلام)

لبیک عاشقان [ نظر]


:لیست کامل یاداشت ها  :