سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به مردم بیاموز و دانش دیگران را فراگیر، تا دانش خود را استوار کرده و آنچه را که ندانسته ای بدانی . [امام حسن علیه السلام]

یا اول و یا آخر

شنبه 86 تیر 16 ساعت 12:16 صبح

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن اعدائهم اجمعین

 

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته!

کلی مقدمه نوشته بودیم اما همه رو پاک کردیم اصلا مقدمه برای چی میخوایم فقط خواستیم یک مطلبی در مورد برنامه های گروه عرض کنیم بعد هم مثل قبل دست صاحب خونه!

شاید بعضی عزیزان سوال کنند چرا برنامه های گروه عاشقان علی (سلام الله علیه) مرتب تغییر میکنه؟ و کلی چرای دیگه در ذهن ها!؟

باید عرض کنیم ما هم مثل شما خیلی مردد بودیم که واقعا علت این همه تغییر در مدت خدمت در گروه آقا چیه؟ اما به یک نکته رسیدیم و اون هم اینکه علت تغییر ، تغییر ما هست! یعنی این ما هستیم که تغییر میکنیم و نیازهای مختلف و دغدغه های ما باعث میشه این اتفاق بیافته و دور بشیم لذا تغییرات دلیل درستی راه و نادرستی راه هستن! درستی در زمانی که دلها متحدتر و رفتارها اصلاح بشه اما نادرست زمانی که بی تفاوت میشیم!توضیح بیشتر خیلی درست نیست چون کسانی که ژیگیر مطالب بودند و دغدغه داشتند با این راهنمایی خودشون به جواب میرسند و عزیزان جدید هم یک مدت که تشریف داشته باشند متوجه خواهند شد ان شاء الله!

 اما برنامه های فعلی گروه عاشقان علی (سلام الله علیه) مثل قبل در گروه دنبال میشه که میتونید در قسمت پیوندها روی آدرس گروه در یاهو کلیک کنید و عضو بشید و مطلع بشید!http://groups.yahoo.com/group/asheghaneali/

اما مطلب دوم در مورد کنفرانس ها در مسنجر هم باید عرض کنیم که ان شاء الله با اجازه ای که داده شده و با نظر موافق مولا و حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیهما) هفته ای یک شب در خانه آقا مجددا به روی همه ما باز شده و ان شاء الله میتونیم برای عرض ادب خدمتشون برسیم و ان شاء الله توفیق بدن توضیحات بیشتر رو باز هم در وبلاگ عرض میکنیم!

مطلب رو طولانی نمیکنم و مهمان میکنیم شما رو به ذکر صلوات و تقاضای دعا برای سلامتی و فرج بقیه الله الاعظم (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه فداه)

 

 


نوشته شده توسط : عاشقان علی (علیه السلام)

لبیک عاشقان [ نظر]


:لیست کامل یاداشت ها  :