سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با مردم چنان بیامیزید که اگر مردید بر شما بگریند ، و اگر زنده ماندید به شما مهربانى ورزند . [نهج البلاغه]

کمک

جمعه 85 شهریور 31 ساعت 3:21 صبح

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام!

خیلی وقته که تو گروه عاشقان با هم هستیم شاید هم یک عده از بزرگواران تازه وارد باشند! می‌خوایم یکم خودمونی بعد از این  ۹ ماه با همه عزیزان حرف بزنیم همه این ۳۸۰ نفری که عضو یک محله غریبانه مثل کوچه‌های بنی هاشم شدن. محله یتیمای آخر الزمانی آل رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم)!

 

عزیزان دل! شاید براتون تکراری باشه که یک نفر بخواد حرف بزنه و فریاد کنه و... شاید چندین بار تو خیابونای دود گرفته از بی توجهی اجتماع دیدید که همه دارن داد میزنن یکی دست فروشی میکنه یکی دل فروشی و عده ای هم خودفروشی! اما این دفعه بحث من خیلی بزرگتره ! به وسعت تمام فریادهای تاریخ با علی (علیه السلام) در چاه و تا مهدی (عجل الله تعالی فرجه) در سرداب سامرا! ۳۸۰ محب! ۳۸۰ نفر میدونید یعنی چی؟ آقای غریب ما با ۳۱۳ نفر کل کاراش درست میشه ماشاءالله شما ۳۸۰ نفر هستید!

 

ببخشید تا حالا همش مقدمه بود از حالا می خوام چندتا خواهش بگم که انشاءالله می‌دونم می‌خونید! بیاید با هم کار کنیم و نگاه کنیم ببینیم تو جامعه چه کمکی می تونیم انجام بدیم! آره چه کمکی؟ ببینیم چی کار میشه کرد و بیاید درد ها و مشکلات رو با راه حل برای گروه بفرستیم! اما یادمون باشه ما می‌خوایم کار کنیم پس از مشکلات دم دستی شروع کنیم و راه حلهای منطقی!

منتظر ایمیل‌هاتون هستیم.آدرس همیشگی ما:  asheghaneali@yahoogroups.com

 

 

من الله التوفیق و التایید

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی و اولاده المعصومین (علیهم السلام)


نوشته شده توسط : عاشقان علی (علیه السلام)

لبیک عاشقان [ نظر]


:لیست کامل یاداشت ها  :